ترفند, دنیای دیجیتال

نحوه نصب face watch برای مچ بند هوشمند هوواوی آنر ۵

نحوه نصب  watch face برای مچ بند هوشمند هوواوی آنر ۵

Huawei Honor 5 Band watch face

نصب فیس جدید آنر بند ۵

وقتی به مچبند های سلامتی فکر میکنید، احتمال اینکه به محصولات Honor فکر کنید بسیار کم است، چرا که اسمارت فون های این برند از مچبند های آن شهرت بسیار بیشتری دارد. با اینحال اما سری Honor Band همواره شامل مچبند های اقتصادی بوده و حالا Honor Band 5 جدید ترین عضو این سری است که سعی دارد تاثیر زیادی بر این حوزه بگذارد.
از Honor Band 5 در بازه زمانی بین معرفی Honor 20 Pro و Honor View 30 پرده برداری شد و همراه دیگر گجت پوشیدنی جدید این شرکت، Honor Watch Magic به بازار عرضه شد. این مچبند اگرچه از نظر کارایی از رقیب خود، Fitbit Alta HR عقب تر است ولی ظاهرش از آن زیباتر است.

*همچنین مشاهده کنید :

 مشاهده محصولات چرمی 

با بروز رسانی جدیدش هم امکان کنترل موزیک به آن اضافه شد که دیگر هیچ قابلیتی کمتر از Mi Band 4 ندارد و بلکه بیشتر هم دارد.

یکی از معایب Honor Band  این است از دید کاربران که Face های کمی دارد که ما سعی بر این داریم که در این مقاله به شما این ترفند را یاد دهیم.

برای اضافه کردن فیس های جدید :

ابتدا حتما داده گوشی و فیلتر شکن خاموش باشد و از طریق wifi به اینترنت متصل شوید.

سپس وارد سایت cloude huawei شوید و بر روی گزینه register  کلیک کنید. در این قسمت رجیستر از طریق ایمیل را انتخاب کنید.در صفحه باز شده کشور را united kingdom را انتخاب کنید و بقیه مراحل را هم تکمیل کنید.دقت داشته باشید که ایمیل و پسوردی را که وارد میکنید فراموش نکنید.

بعد از اینکه این مراحل را انجام دادید نرم افزار huawei mobile services را نصب کنید.این نرم افزار را هم میتوانید از داخل myket دانلود کرده و نصب کنید.

در مرحله آخر اگر نرم افزار huawei health را از قبل نصب دارید پاک کرده و مجدد نرم افزار را دانلود کنید و نصب کنید.بعد از نصب کشور را united kingdom  انتخاب کرده و ایمیل و پسوردی را که داخل cloude huawei ثبت نام کردید وارد کنید . حال مشاهده میکنید که داخل نرم افزار گزینه  watch face اضافه شده است و شما میتوانید از فیس های جدید لذت ببرید.

با سپاس از از زمان و همراهی شما

همچنین مشاهده کنید:

اکسسوری و کیف مردانه

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *