دانستنی ها, مد و زیبایی

نکات مهم در خرید کیف اداری چرم

کیف اداری اسپرت چرم 2210

نکات مهم در خرید کیف اداری چرم

کیف اداری چرم را چگونه انتخاب کنیم ؟

سلام امروز قصد دارم چند نکته در رابطه با نکات مهم در خرید کیف اداری چرم خدمتتون اعلام کنم.این نکات کاملا تجربی هستند و از سابقه کاری که داشتم در زمینه فروش محصولات چرم بدست آمده . سعی دارم در جهت فرهنگ سازی محصولات چرمی برای شما به اشتراک بذارم.

ظاهر کیف سلیقه ای هست و در این مقاله در رابطه با این موضوع بحث نمیکنیم.چون هر شخص قطعا سلیقه متفاوتی دارد.

مشاهده کنید

جدیدترین کیف های اداری چرم مردانه 

نوع چرم

در کیف های اداری چرم طبیعی ایرانی غالبا از چرم گاوی و یا چرم شتر استفاده میشود.البته بصورت کلاسیک بیشتر چرم گاوی استفاده میشود.ولی چرم شتر هم بخاطر رنگ طبیعی چرمی که دارد طرفدار بیشماری پیدا کرده است.کیف های چرم گاوی با رنگ های یکدست دیده میشوند.چون بعد از دباغی روی آنها را رنگ میزنند.رنگ های مرسوم مشکی،قهوه ای،عسلی،عنابی میباشد.یکی از تفاوت های کیف اداری چرم گاوی و شتری در این است که چرم گاوی اغلب بعد از یک مدت استفاده ، استایل و آحار خود را از دست میدهد و کمی نرم تر میشود.آن هم بسته به نوع چرم و ضخامت و همچنین دوخت و آستر دوزی آن میباشد. از این رو اگر بدنبال کیف نرم هستید زمان خرید زیاد به ایستا بودن آن توچه نکنید و برعکس.چرم شتر و گاوی برای مصرف کننده هردو جزو چرم های مستحکم هستند.ولی اگر بدنبال رنگی طبیعی چرم یا رنگی خاص و متفاوت هستید چرم شتر را به شما پیشنهاد میدهیم.

 

کیف اداری چرم مردانه

کیف اداری چرم مردانه

 

مطالعه کنید:

چگونه از چرم مراقبت کنیم

 

 

وزن کیف اداری

یکی از مهم ترین نکات زمان انتخاب کیف اداری چرم مردانه یا زنانه وزن کیف میباشد.اگر محصولی را انتخاب کردید همان ابتدا حس سنگینی بودن داشتید،مطمئن باشید در هنگام استفاده وزنی که حس میکنید چند برابر میشود.

 

 

 

آهنی بودن رمز ها

در بعضی از محصولات اداری که رمز دار هستند.شما ابتدا فکر میکنید که بدنه قفل فلزی است در حالیکه باید به اعداد یا همان شمارش رمز قفل ها دقت کنید که حتما فلزی باشند.قفل های رمزی که تمام فلزی هستند طول عمر بیشتری دارند.

 

 

 

 

کیف اداری مردانه

کیف اداری مردانه

نوع بسته شدن کیف و تعداد قفل ها

اگر در طول استفاده از کیف اداری چرم درب کیف را زیاد باز و یا بسته میکنید،حتما انتخاب شما باید محصولی باشد که نحوه بسته آن بصورت زیپی  یا قفل از بالا (یعنی یک قسمت قفل روی بدنه کیف متصل باشد،قسمت دیگر هم روی درب کیف متصل باشد)باشد .که باز و بستن آن راحت تر است.

اما اگر در کیف خود لوازم زیادی همیشه به همراه دارید حتما کیف دارای تک قفل یا دو قفل از زیر باشد.(مانند عکس پایین.یعنی رمز اصلی روی درب کیف باشد و قسمت دیگر مانند سگک متصل شده به یک تکه چرم مقاوم که از زیر کیف به سمت رمز می اید و متصل میشود)در مدل شما براحتی میتوانید حتی بیش از فضای استاندارد کیف داخل آن لوازم بگذارید.

مشاهده کنید:

جدیدترین اکسسوری های چرم مردانه

کشور تولید کننده

ایتالیا یکی از معروف ترین تولید کنندگان محصولات چرمی مد روز است.

محصولات چرمی ایتالیایی نه تنها جنس مرغوبی دارند، بلکه در طراحی و دوخت هم از خلاقیت و ظرافتی مثال زدنی برخوردار هستند.

تولید کنندگان چرم ایرانی هم اگر چه هنوز به اندازه برندهای ایتالیایی در دنیا معروف نیستند، در تلاش هستند تا خودی نشان دهند.

از حق نگذریم، به ویژه در سال های اخیر محصولات مرغوب مشتری پسند کم تولید نکرده اند.

از جمله برندهای معروف داخلی می توان به چرم مشهد، چرم درسا، مارال چرم، نوین چرم و چرم پاندورا اشاره کرد.

 

کیف اداری چرم مردانه

کیف اداری چرم مردانه

 

نوع دسته

نکته دیگری که مهم است نوع دسته و دوخت آن میباشد.دقت داشته باشید که حتما یراق دسته ها فلزی باشد. دوخت آن را حتما چک کنید. به هیچ عنوان دسته ای را که با چسب یا هر روشی دیگری به بدنه متصل شده بود انتخاب نکنید.بعضی از محصولات، زیر دسته آنها فلزی وجود دارد (در داخل کیف اداری و زیر آستر) که دسته روی آن سوار میشود.این نوع دسته ها واقعا بی عیب و نقص هستند و بهترین مدلی هست که به شما پیشنهاد میدهم.

 

 

 

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *