مد و زیبایی

جدیدترین کالکشن برند شنل

جدیدترین کالکشن شنل کروز ۲۰۲۰

 

کالکشن کروز شنل ۲۰۲۰-

کالکشن کروز شنل ۲۰۲۰

 

در مقاله قصد داریم درباره برند شنل کمی صحبت کنیم،شنل برندی لوکس میباشد که در صنعت مد و لباس طرفداران بسیاری دارد که تمام این محبوبیت ها بخاطر حضور کارل لاگرفلد اسطوره طراح لباس میباشد. لاگرفلد در برند شنل نزدیک به ۳۰ سال است که با طراحی های بی نظیرش کالکشن های فوق العاده ای و به یادمندنی خلق کرده است.با فوت این هنرمند محبوب خیلی ها نگران سرنوشت برند شنل هستند که آیا میتواند همانطور قدرتمند ادامه دهد یا خیر ؟

در مقاله کالکشن کروز ۲۰۲۰ در این زمینه توضیح دهیم.

جدیدترین محصولات چرمی زنانه 

جدیدترین محصولات شنل

 

در حالیکه همه مشتاق دیدن جانشین کارل بودند،چندی پیش دستیار کارل لاگرفلد ،ویرجینی ویارد طراح اصلی برند شنل اعلام شد.او که مدت بسیار زیادی همکار کارل بود بهترین انتخابی بود که مینوانست کمی جای خالی لاگرفلد را پر کند.

همراه ما باشید تا امروز پارچی نخستین کالکشن کروز برند شنل را با هم مشاهده کنیم.

راجه به این کالکشن نظزیه های زیادی ارائه شده خیلی ها مخالف و خیلی ها هم بر این باورند که برند شنل همچنان قدرت طراحی گذشته را دارد.اولین احترامی و تصمیم که ویرجینی ویارد گرفت این بود که مانند سابق و مثل کارل این کالکشن را هم در مکانی خاص برگزار کرد.بله ویارد کالکشن خود را در استگاه قطار در پاریس با شعار تبلیغاتی “شروعی برای یک ماجراجویی” برگزار کرد.

 

کالکشن کروز شنل ۲۰۲۰

کالکشن کروز شنل ۲۰۲۰

 

ویارد امضای برند شنل که از دوره کوکو شنل بوجود آمده است که شامل کت و شلوار با پارچه پشمی است را ادامه داد و همچنان به سبک طراحی کارل پایدار بوده است.البته عناصر زنانگی در این کالکشن پر رنگ تر بود مثل پاپیون و کمربند ظریف .

کالکشن کروز شنل ۲۰۲۰

کالکشن کروز شنل ۲۰۲۰

الهاماتی از دهه ۸۰ گرفته شده بود که شامل زاکت ، شلوار با لوگوی شنل و کت های بلند پشمی زیبا.

 

کالکشن کروز شنل ۲۰۲۰

کالکشن کروز شنل ۲۰۲۰

ترکیب رنگ black & white سیاه و سفید هم مانند کالکشن های دیگر به چشم میخورد.

 

کالکشن کروز شنل 2020

 

ااز سوی دیگر استفاده از رنگ های پاستیلی و آرام بخش روشن و پارچه های پوپلین که شامل پیراهن و شلوار و ژاکت بود به نمابش گذاشته شد.

 

کالکشن کروز شنل ۲۰۲۰

کالکشن کروز شنل ۲۰۲۰

فشن شوی برند شنل با یک پیراهن سیاه و سفید که با گل های تیره برجسته تک دوزی شده بود به عنوان آخرین لباس که بسیار زیبا و شگفت انگیز بود ،به اتمام رسید .

 

کالکشن کروز شنل 2020

کالکشن کروز شنل ۲۰۲۰

کیف جدید شنل

قالبا اکثر طرفداران و کسانیکه در این فشن شو حضور داشتند منتظر لحظه رونمایی از کیف های کروز شنل بودند.در اولین مورد ویارد به کیف های کلاسیک شنل دو دسته دایره ای اضافه کرد.ولی ترکیب بند مانند گذشته تفاوتی مشاهده نشد.

 

کیف شنل

جدیدترین محصولات شنل

در نمونه های دیگر تم اسپرت بیشتری رونمایی شد که همگی از همان ویژگی بند زنجیری پیروی میکنند.به همراه امضای برند شنل که استفاده از رنگ های روشن است

 

 

 

کیف شنل جدید

کیف شنل جدید

 

کوله شنل

کوله شنل

 

سخن آخر

به نظر من این که ورجینیا ویارد در اوایل حرفه ی خود، پیرو راه کارل لاگرفلد است کاری بسیار منطقی و درست بنظر می آید. برای این که مخاطبان این برند با نبود کارل کنار بیایند و ویرجینیا را قبول کنند، زمان نیاز دارند. اما بعد از مدتی احتمالا ویارد سبک خودش را کاملا در لباس هایش استفاده خواهد کرد.

 

کالکشن کروز 2020 شنل

کالکشن کروز شنل ۲۰۲۰

با این حال ویارد سعی کرد که عناصر جدیدی را به این کالکشن به صورت نامحسوس اضافه کند، تا امضای شخصی خودش را همراه با امضای کارل لاگرفلد به صورت همزمان داشته باشد. این کالکشن نشان دهنده این بود که ویارد در دست های خوبی آموزش دیده و بهترین فرد برای جایگزینی کارل است. زیرا شاهد این هستیم که مانند کالکشن های گذشته این کالکشن هم بسیار زیبا و قدرتمند بود.

چرم زنانه

اکسسوری جدید زنانه

دنیای چرم دست دوز مشهد

جدیدترین محصولات چرم زنانه 

 محصولات چرم مردانه 

 

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *