آرایشی, دانستنی ها

همه چیز درباره سنگ اوپال

سنگ اوپال

سنگ اوپال

همه چیز درباره سنگ اوپال

سنگ اپال

سنگ اوپال -سنگ ماه مهر – انگشتر زنانه – سنگ ارامبخش،

تاریخچه

نویسنده ها و تاریخ شناسان سنگ به اوپال می گن سنگ کهکشان بهش می گن سنگ آتش بازی .

ستایش گران از آن به عنوان سنگ ملکه و نور جهان هستی نام می برند. برخی از عقیق ها همچون سنگ اوپال آنچنان  نقش و نگار عمیقی در درون خود دارند که با عمیق ترین و رقیق ترین نقاشی های نقاشان برابری می کنند.

دربسیاری از جریانات و داستان های تاریخی سنگ اوپال رو به عنوان خوش شانس اور ترین و جادویی ترین سنگ نام برده اند و دلیلش هم نشانا بودن تقیربا بسیاری از رنگ ها داخل این سنگ است

(مدیتیشن)

سنگ اوپال طیف کاملی از انرژی نور را به بدن وارد می کند و باعث باک شدن انرژی منفی در بدن می شود.

اراده برای زندگی و لذت وجود زمینی را در زمینه متافیزیکی تقویت می کند امید، هیجان و اختراع را دوباره زنده می‌کند، و همچنین اجازه می‌دهد تا بازدارندگی‌ها رها شوند، که در عشق و میل به اوج می‌رسد. اوپال یک سنگ محافظ برای تفکر عمیق درونی، مدیتیشن و سفرهای شمنی عمیق تر در جهان است، زیرا آگاهی کیهانی را بهبود می بخشد و جرقه هایی از شهود و بینش ایجاد می کند. قدرت اوپال در به نمایش گذاشتن ویژگی ها و ویژگی های خود برای تجزیه و تحلیل و تحول بسیار ارزشمند است

(کارما)

عقیق همچنین رفتارها و احساسات با فضیلت خود را روشن می کند، خوبی و اصیل را افزایش می دهد و پتانسیل کامل فرد را تشویق می کند. این یک سنگ کارمایی است که به عنوان یادآوری می کند که آنچه را که فرد ارسال می کند به او باز می گردد.

سنگ اوپال

سنگ اوپال -سنگ ماه مهر – انگشتر زنانه – سنگ ارامبخش،

خواص اوپال از نظر قدرت‌های شفابخش عاطفی

اوپال از نظر احساسی، با عشق، میل و اشتیاق ارتباط قوی دارد. این سنگ می‌تواند به شما کمک کند تا احساسات پنهان خود را کشف کنید، خواسته‌های واقعی خود را شناسایی کرده و در مسیر عشق به خود و شادی حرکت کنید.

اوپال سنگ تعادل است و می‌تواند به شما کمک کند تا احساسات و خلق و خوی خود را تنظیم و متعادل کنید، بخصوص اگر تغییرات خلق و خوی شما به دلیل سلامت روان یا مسائل هورمونی باشد. همچنین سنگ بسیار خوبی برای ارتقای خودآگاهی است و شما را قادر می‌سازد تا پشیمانی از گذشته را رها کنید.

اوپال شادی و خلاقیت را افزایش می‌دهد. بنابراین اگر احساس می‌کنید روحیه خوبی ندارید، با استفاده از اوپال می‌توانید به جنبه خلاقانه خود ضربه‌ای بزنید تا شروعی دوباره به شما بدهد. گاهی اوقات که احساس بی‌انگیزگی می‌کنید، این حالت منجر به احساس کسالت و بی تفاوتی می‌شود. بهترین درمان برای رهایی از این حالت ذهنی، انجام کار خلاقانه است.

 

ممکن است استعداد و خلاقیت خاصی مانند نوشتن یا نقاشی داشته یا در آشپزی و پرورش گیاهان خلاقیت داشته باشید. هر پروژه‌ای که می‌خواهید شروع کنید، در حالی که یک اوپال در دست دارید، چند لحظه بنشینید و نیت خود را روی سنگ متمرکز کنید. پس از آن، تنها کاری که باید انجام دهید این است که شروع کنید!

اوپال محافظت و حمایت عاطفی را ارائه می‌دهد. این سنگ می‌تواند انرژی‌های منفی را تغییر داده و انرژی‌های مثبت را تقویت کند تا‌ هاله و میدان الکترومغناطیسی شما همانطور که باید عمل کنند.

از اوپال برای ایجاد یک سپر محافظ در اطراف خود استفاده کنید. این سنگ به انرژی‌های خیرخواهانه اجازه می‌دهد تا به شما منتقل شوند و هر انرژی خشن یا منفی را دفع می‌کند.

همچنین پوشیدن انواع انگشتر زنانه و انگشتر مردانه اوپال به شما کمک می‌کند تا بر احساسات خود کنترل بیشتری داشته باشید و پشیمانی یا آسیب‌های گذشته را کنترل کنید.

انگشتر اپال

سنگ اوپال -سنگ ماه مهر – انگشتر زنانه –

خواص اوپال از نظر قدرت شفای فیزیکی

نگین اوپال موجود در انگشتر اوپال می‌تواند به انواع شرایط فیزیکی، از جمله تنظیم انسولین در بدن کمک کند. اعتقاد بر این است که در درمان عفونت‌ها و تب‌ها و حمایت از عملکرد سالم کبد مفید است. احساس احتقان یا محدودیت در قفسه سینه را می‌توان با اوپال کاهش داد و همچنین گفته می‌شود که به درد زایمان و علائم PMS کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: سنگ ماه تولد مهر

گفته می‌شود اوپال وقتی به عنوان اکسیر استفاده می‌شود، برای چشم بسیار مفید است. بسیاری گفته‌اند که اوپال سنگی حمایت کننده برای سیستم ایمنی بدن و افرادی است که پس از یک دوره طولانی بیماری بهبود می‌یابند. سایر کاربردهای فیزیکی اوپال، شامل بازسازی و پاکسازی پوست، تقویت ناخن، مو و چشم، کاهش تب یا تعریق داغ و کاهش احتباس آب است.

تأثیر اوپال بر پول و ثروت

اوپال سفید، بسیار شبیه مروارید است و قرن‌ها به عنوان نمادی از ثروت و موقعیت در نظر گرفته می‌شده است. کمیاب بودن نسبی سنگ‌ها، همراه با فردیت منحصر به فرد آن‌ها، باعث شده است که اوپال سنگی مجلل، لوکس و با موقعیت اجتماعی بالا در زمان‌های گذشته تصور شود.

این روزها، زیبایی کریستال‌ها و جذابیت غیرقابل انکار آن‌ها به این معنی است که پوشیدن اوپال حتماً توجه‌ها را به سمت شما جلب می‌کند. اگر به دنبال تأثیرگذاری بر مشتری یا شریک تجاری جدیدی هستید، این سنگ ممکن است برای شما مناسب باشد.

همچنین اوپال این شهرت را دارد که به شما کمک کند در زمان مناسب، در مکان مناسب قرار بگیرید و توانایی‌هایتان را برای دیدن فرصت‌ها در جایی که دیگران نمی‌توانند ببینند، افزایش دهید.

پوشیدن انواع انگشتر اسپرت اوپال به شما کمک می‌کند تا خواسته‌هایتان را آشکار کنید و اگر این خواسته‌ها ماهیت مالی داشته باشند، انگیزه‌تان را بالا می‌برد؛ انرژی‌تان را متعادل می‌کند و تمایل شما برای انجام کار سخت برای به دست آوردن چیزی که می‌خواهید را افزایش می‌دهد.

اوپال دارای قدرتی است که انرژی‌های تغییر و پیشرفت را به زندگی مالی شما وارد می‌کند و با حذف انرژی‌های منفی که ممکن است شما را در روند جستجوی ثروت مختل کند، به عنوان تقویت‌کننده و محافظ عمل می‌کند.

اوپال سنگ اقبال و شانس است که ثروت، سلامتی و خوشبختی فراوانی را برای هر کسی که بخواهد از قدرت آن استفاده کند، به ارمغان می‌آورد. اوپال غریزه بقای شما را تقویت می‌کند و اگر در زمان مناسب قرار نداشته باشید، به شما اطلاع می‌دهد که چه زمانی باید خود را از یک موقعیت تجاری یا مالی کنار بکشید.

خواص اوپال برای عشق و روابط

اوپال در طول تاریخ بشر به عشق و اشتیاق و همچنین میل، تمایلات جنسی و عشق گرایی مرتبط بوده است. اگر می‌خواهید این چیزها را در زندگی خود داشته باشید، باید شروع به پوشیدن سنگ‌ اوپال کنید یا هر جا که می‌روید، آن‌ را با خود حمل کنید.

ادعاهای زیادی برای این کریستال در زمینه عشق، تمایلات جنسی و اشتیاق مطرح شده است. اوپال یک سنگ بسیار فریبنده است که حالت عاطفی شما را تشدید کرده و شما را تشویق می‌کند تا از بازداری‌های خود دست بردارید.

این سنگ شما را دعوت می‌کند تا چیزهای جدیدی را امتحان کنید که هم شما و هم شریک زندگی‌تان را خوشحال می‌کند. اوپال جنبه ماجراجویانه و وحشی شما را آزاد خواهد کرد و شما را تشویق می‌کند که کمی ‌زندگی کنید و ریسک‌های بیشتری را بپذیرید.

اوپال به عنوان یک تثبیت کننده عاطفی هم عمل می‌کند. این سنگ به شما نشان می‌دهد که از نظر عاطفی چگونه عمل می‌کنید و به شما یاد می‌دهد که چگونه می‌توانید از نظر احساسی مسئولیت‌پذیر و بالغ باشید. می‌توانید از خواص اوپال بهره برده و یاد بگیرید که چگونه می‌توانید واکنش‌های خود را بهتر مدیریت کنید و چگونه می‌توانید بدون نگاه تدافعی پاسخ دهید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *