ترفند, دنیای دیجیتال

آموزش تشخیص شارژر اصلی و تقلبی سامسونگ

چطور بفهمیم یک شارژر سامسونگ اصل است؟

 

اینکه بخواهیم بگوییم یک شارژر اصل است یا نه ، خود یک بحث تخصصی است که به زبان ساده در اینجا گفته میشود.

کسانیکه از گوشی های سامسونگ ( S2 – S3 – S4 – S5 – S6 – S7 ) یا تبلت و نوت بوک های آن استفاده می کنند شاید با مشکل در شارژر یا انتقال دیتا روبرو شده باشند ما به شما میگوییم که چگونه بفهمید که آیا از کابل درست برای انتقال دیتا یا شارژر گوشی استفاده می کنید یا نه! و یا اگر برای استفاده از کابل های اتصال سامسونگ یا نصب نرم افزار های آن با مشکل روبرو هستید با ما همراه باشید.

۱-اولین چیزی که برای تشخیص اصل بودن یک شارژر باید دنبالش بگردید آرم سامسونگ است که روی آداپتور حک شده است .این آرم با جوهر برجسته ،در یک خط راست،بدون پخش شدگی جوهر و بدون غلط املایی و تایپی باشد. و مهمتر از این آرم نباید برچسب باشد.

۲-به اطلاعات چاپ شده پشت شارژر دقت کنید این اطلاعات باید با جوهر برجسته،بدون هیچگونه خمیدگی و پخش شدگی جوهر باشد و بازهم از همه مهم تر برچسب نباشد.

 

۳- به خاطر داشته باشید که جوهر برجسته به گرما حساس است.هزینه تولید جوهر برجسته خیلی بیشتر از جوهر و برچسب معمولی است به همین دلیل یکی از شاخصه های اصل یا تقلبی بودن شارژر محسوب میشود.

۴-درز شارژر نباید دیده شود طوری که به نظر برسد به راحتی جدا می شود.همچنین نباید در گوشه ها و درز آن مواد پلاستیکی اضافه وجود داشته باشد.

این مواد اضافه با لمس کردن قلبل تشخیص است.

۵- حتما به پورت USB شارژر دقت کنید.

پورت USB گوشی حتما باید اصل باشد و الا ممکن است مدت زمان شارژر گوشی بیشتر یا کمتر شود و به آن آسیب بزند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *